نوشته شده توسط : swot

'فرید احمد پراچه' امروز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطر نشان كرد: معاف شدن 11 كشور از مجازات های نقض تحریم نفتی ایالات متحدہ آمریكا علیه ایران، نشان دھندہ شكست كامل طرح ھای واشنگتن علیه ایران است.

وی یكی از دلایل عقب نشینی آمریكا از نگرش خود در قبال ایران، افزایش شدید قیمت جھانی نفت توصیف كرد و افزود: بدون شك استراتژی آمریكا در قبال جمھوری اسلامی ممكن است قیمت كنونی نفت را تا دو برابر افزایش دھد.

معاون دبیر كل حزب جماعت اسلامی پاكستان گفت: به نظر من تحریم ھای سازمان ملل متحد بر ایران تاثیر گذار نخواھد بود و دولت آمریكا نیز نمی تواند سایر كشورھا را از خرید نفت ایران بازدارد.

وی تصریح كرد: بسیاری از كشورھای جھان تحریم ھای آمریكا علیه ایران را نمی پذیرند.

این شخصیت سیاسی در پاكستان رویكرد و سیاست ھای آمریكا را در قبال جمھوری اسلامی، غیر موجه و عاری از منطق عنوان كرد و افزود: ایالات متحدہ ھم اكنون در حال تلاش برای تحمیل سیاست ھای تھاجمی خود بر ایران مستقل و آزاد است كه در نهایت نیز موفق نخواهد شد .

فرید پراچه ادامه داد: آمریكا نتوانست توجه دیگر كشورھای جھان را در زمینه تحریم ھای جدید علیه ایران جلب كند و ھمین امر تحریم ھا علیه ایران را بیھودہ و بی اساس كرده است.

وی تاكید كرد كه تبلیغات ضد ایرانی واشنگتن با نتیجه معكوس همراه شدہ است و دولت آمریكا باید به این درك برسد كه نمی تواند سیاست ھای خود را به تمام جھان دیكته كند.

پراچه افزود: نشست سه جانبه روسای جمھوری اسلامی ایران، پاكستان و افغانستان پیامی روشن برای دولت آمریكا و غرب در زمینه متحد بودن كشورھای منطقه است.

این سیاستمدار كھنه كار پاكستانی با تاكید دوبارہ بر اینكه ایالات متحدہ آمریكا در انجام رساندن انگیزہ ھای خود علیه جمھوری اسلامی با شكست مواجه شدہ، تصریح كرد: امروز واشنگتن در تمام دنیا به دلیل رویكردهای ضعیف و غیر منطقی خود تحقیر شده است.

وی گفت: سیاست ھای تھاجمی آمریكا به جز نتایج منفی و مخرب برای این كشور، ثمر دیگری به دنبال نخواھد داشت.

آساق**1095**1479





:: برچسب‌ها: نشان , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: