نوشته شده توسط : swot

'مخدوم امین فھیم' روز پنجشنبه در گفت و گویی با ایرنا با اشاره به اینكه ایران و پاكستان دارای روابط بسیار خوبی با یكدیگر ھستند، خاطر نشان كرد: دو كشور با درك مسائل و مشكلات مشترك ، ھموارہ در رفع آن و پایان دادن به نیازهای منطقه ای برای بالا بردن سطح ھمكاری ھا تلاش مضاعفی كردہ اند.

وی با اشارہ به دیدار خود با علی سعیدلو معاون رییس جمهوری كشورمان در امور بین الملل و مقامات اقتصادی و تجاری ایران، افزود: نشست های برگزار شده با مقامات ایرانی در راه رسیدن به اوج نقطه همكاری بین دو كشور بسیار ثمر بخش بود.

وزیر تجارت و بازرگانی پاكستان با بیان اینكه جمھوری اسلامی ایران و پاكستان در حال راه اندازی كمیته های تجاری برای افزایش همكاری های مشترك هستند، گفت : این كمیته ها با هدف افزایش توسعه تجاری بین دو كشور ایجاد می شوند.

وی دربارہ موضوعات گفت و گوهای خود با ھیات عالی رتبه اقتصادی و تجاری ایران، خاطر نشان ساخت: بحث ھای مختلفی در زمینه تجارت بین دو كشور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. ھمچنین دو طرف نسبت به توفیق این نشست و نتایج مثبت رایزنی ھای تجاری ابراز امیدواری كردند .

امین فھیم تصریح كرد: رایزنی ھای دو جانبه اسلام آباد – تھران تلاش هایی برای بحث دربارہ زمینه ھا و موقعیت ھای تجاری جدید بین دو كشور و ایجاد راهكارهای اصلی برای بھبود و ارتقای سطح ھمكاری ھای تجاری دو جانبه است.

وی ادامه داد: مقامات دو كشور نسبت به بسیاری از حوزہ ھایی كه باعث افزایش قدرت تجارت دو سویه می باشد ، آگاہ بودہ و با درك بسیار خوب از این ویژگی ھا به دنبال رفع مشكلات و مسائل آنها هستند. از این رو با توجه خاص بر این اصل، ایران و پاكستان در تلاشتند تا ھرنوع موانع اداری و تجاری را برای افزایش سطح همكاری ها از بین برند.

مخدوم امین فھیم با تبریك به دولت و مردم ایران به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شكوھمند انقلاب اسلامی ، تاكید كرد: پاكستان نیز این ایام فرخندہ را كه متعلق به ملت ایران است را محترم می شمارد.

آساق ** 1095** 1506





:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: